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Your Search for KONSUMGESELLSCHAFT returned 7 Items

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1 Ästhetik des Supermarkts Ästhetik des Supermarkts [Buch] Drügh, Heinz J. 2015 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: HMT3.
Collections: Philosophie.
Available at: Magazin 2 --> Bitte hier klicken!.
Number of Holdings: 1.
2 ¬Die¬ neuen Konsumenten: was sie kaufen, warum sie kaufen, wie man sie als Kunden gewinnt ¬Die¬ neuen Konsumenten: was sie kaufen, warum sie kaufen, wie man sie als Kunden gewinnt [Buch] Lewis, David 2001 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: PNX44.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
3 Utopie und Bedürfnis: die Geschichte der Konsumkultur in der DDR Utopie und Bedürfnis: die Geschichte der Konsumkultur in der DDR [Dissertation]
Series:Alltag & Kultur ; 6Volume:6
Merkel, Ina 1999 View series Links for Catalogue Record 5462854628 Dissertation URL Exists Catalogue Record Shelf Location: LRY3.
Collections: Geschichte.
Available at: Magazin 2 --> Bitte hier klicken!.
Number of Holdings: 1.
4 Consumerism - as a way of life Consumerism - as a way of life [Buch] Miles, Steven 1998 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: PNX35.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
5 Shelf life: supermarkets and the changing cultures of consumption Shelf life: supermarkets and the changing cultures of consumption [Buch] Humphery, Kim 1998 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: PNX39.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
6 ¬The¬ codes of advertising: fetishism and the political economy of meaning in the consumer society ¬The¬ codes of advertising: fetishism and the political economy of meaning in the consumer society [Buch] Jhally, Sut 1990 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBL18.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
7 Was braucht der Mensch, um glücklich zu sein: Bedürfnisforschung und Konsumkritik Was braucht der Mensch, um glücklich zu sein: Bedürfnisforschung und Konsumkritik [Buch] Meyer-Abich, Klaus Michael 1979 View series Links for Catalogue Record 13871387 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: PNX15.
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