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1 Strategisches Marketing Strategisches Marketing [elektronischer Volltext] Backhaus, Klaus 2020 elektronischer Volltext Electronic Resource Available.
2 Hayek and Behavioral Economics Hayek and Behavioral Economics [elektronischer Volltext] Frantz, Roger 2013 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
3 Economics and Social Conflict: Evil Actions and Evil Social Institutions in Virtual Worlds Economics and Social Conflict: Evil Actions and Evil Social Institutions in Virtual Worlds [elektronischer Volltext] Mildenberger, Carl D. 2013 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
4 Investor Relations: Principles and International Best Practices in Financial Communications Investor Relations: Principles and International Best Practices in Financial Communications [elektronischer Volltext] Guimard, Anne 2013 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
5 Marka tori [elektronischer Volltext]   2013 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
6 Networked Consumers: Dynamics of Interactive Consumers in Structured Environments Networked Consumers: Dynamics of Interactive Consumers in Structured Environments [elektronischer Volltext] Silver, Steven D. 2012 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
7 The Historical Consumer: Consumption and Everyday Life in Japan, 1850-2000 The Historical Consumer: Consumption and Everyday Life in Japan, 1850-2000 [elektronischer Volltext] Francks, Penelope 2012 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
8 Greek Banking: From the PreEuro Reforms to the Financial Crisis and Beyond Greek Banking: From the PreEuro Reforms to the Financial Crisis and Beyond [elektronischer Volltext] Pasiouras, Fotios 2012 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
9 The Future of Private Equity: Beyond the Mega Buyout The Future of Private Equity: Beyond the Mega Buyout [elektronischer Volltext] Bishop, Mark 2012 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
10 ¬Das¬ Museum als Marke: Branding als strategisches Managementinstrument für Museen ¬Das¬ Museum als Marke: Branding als strategisches Managementinstrument für Museen [Buch] John, Hartmut 2008 View series Links for Catalogue Record 8788087880 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: AKZ2.
Collections: Allgemeines.
Available at: Magazin 2 --> Bitte hier klicken!.
Number of Holdings: 1.
11 Investor Relations: Principles and International Best Practices of Financial Communications Investor Relations: Principles and International Best Practices of Financial Communications [elektronischer Volltext] Guimard, Anne 2008 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
12 Morals and Markets: An Evolutionary Account of the Modern World Morals and Markets: An Evolutionary Account of the Modern World [elektronischer Volltext] Friedman, Daniel 2008 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
13 Online-Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Net Economy Online-Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Net Economy [Buch] Kollmann, Tobias 2007 View series Links for Catalogue Record 8301183011 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QAJ175.
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14 Marktrevolutionen in Schlummernden Märkten Marktrevolutionen in Schlummernden Märkten [elektronischer Volltext] Ballin, Christoph 2005 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
15 Quantitative Marketingforschung in Deutschland: Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag Quantitative Marketingforschung in Deutschland: Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag [elektronischer Volltext] Posselt, Thorsten 2005 elektronischer Volltext URL Exists Catalogue Record Electronic Resource Available.
16 Kundenwert-Controlling Kundenwert-Controlling [Buch] Weber, Jürgen 2004 View series Links for Catalogue Record 6817268172 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBJ70.
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17 Qualitätszeichen im Tourismus: Vermarktung und Wahrnehmung von Leistungen Qualitätszeichen im Tourismus: Vermarktung und Wahrnehmung von Leistungen [Buch] Weiermair, Klaus 2004 View series Links for Catalogue Record 6959469594 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QER59.
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18 ¬The¬ art firm: aesthetic management and metaphysical marketing ; [from Wagner to Wilson] ¬The¬ art firm: aesthetic management and metaphysical marketing ; [from Wagner to Wilson] [Buch] Guillet de Monthoux, Pierre 2004 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: JXS12.
Collections: Kunstwissenschaften.
Available at: Magazin 2 --> Bitte hier klicken!.
Number of Holdings: 1.
19 Schwule Männer als Zielgruppe für das Marketing: eine qualitativ orientierte empirische Untersuchung Schwule Männer als Zielgruppe für das Marketing: eine qualitativ orientierte empirische Untersuchung [Dissertation]
Series:Markt und Konsum ; 11Volume:11
Wieser, Klaus 2001 View series Links for Catalogue Record 6118261182 Dissertation Shelf Location: QBJ62.
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20 Marketing: eine Einführung Marketing: eine Einführung [Buch] Steffenhagen, Hartwig 2000 View series Links for Catalogue Record 5606956069 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBH187(4).
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