1 |
|
Strategisches Marketing [elektronischer Volltext]
|
Backhaus, Klaus
|
2020 |
|
Electronic Resource Available.
|
2 |
|
Hayek and Behavioral Economics [elektronischer Volltext]
|
Frantz, Roger
|
2013 |
|
Electronic Resource Available.
|
3 |
|
Economics and Social Conflict: Evil Actions and Evil Social Institutions in Virtual Worlds [elektronischer Volltext]
|
Mildenberger, Carl D.
|
2013 |
|
Electronic Resource Available.
|
4 |
|
Investor Relations: Principles and International Best Practices in Financial Communications [elektronischer Volltext]
|
Guimard, Anne
|
2013 |
|
Electronic Resource Available.
|
5 |
|
Marka tori [elektronischer Volltext]
|
|
2013 |
|
Electronic Resource Available.
|
6 |
|
Networked Consumers: Dynamics of Interactive Consumers in Structured Environments [elektronischer Volltext]
|
Silver, Steven D.
|
2012 |
|
Electronic Resource Available.
|
7 |
|
The Historical Consumer: Consumption and Everyday Life in Japan, 1850-2000 [elektronischer Volltext]
|
Francks, Penelope
|
2012 |
|
Electronic Resource Available.
|
8 |
|
Greek Banking: From the PreEuro Reforms to the Financial Crisis and Beyond [elektronischer Volltext]
|
Pasiouras, Fotios
|
2012 |
|
Electronic Resource Available.
|
9 |
|
The Future of Private Equity: Beyond the Mega Buyout [elektronischer Volltext]
|
Bishop, Mark
|
2012 |
|
Electronic Resource Available.
|
10 |
|
Investor Relations: Principles and International Best Practices of Financial Communications [elektronischer Volltext]
|
Guimard, Anne
|
2008 |
|
Electronic Resource Available.
|
11 |
|
Morals and Markets: An Evolutionary Account of the Modern World [elektronischer Volltext]
|
Friedman, Daniel
|
2008 |
|
Electronic Resource Available.
|
12 |
|
Online-Marketing: Grundlagen der Absatzpolitik in der Net Economy [Buch]
|
Kollmann, Tobias
|
2007 |
83011
|
Shelf Location: QAJ175.
No Items currently Available.
|
13 |
|
Marktrevolutionen in Schlummernden Märkten [elektronischer Volltext]
|
Ballin, Christoph
|
2005 |
|
Electronic Resource Available.
|
14 |
|
Quantitative Marketingforschung in Deutschland: Festschrift für Klaus Peter Kaas zum 65. Geburtstag [elektronischer Volltext]
|
Posselt, Thorsten
|
2005 |
|
Electronic Resource Available.
|
15 |
|
Kundenwert-Controlling [Buch]
|
Weber, Jürgen
|
2004 |
68172
|
Shelf Location: QBJ70.
No Items currently Available.
|
16 |
|
Qualitätszeichen im Tourismus: Vermarktung und Wahrnehmung von Leistungen [Buch]
|
Weiermair, Klaus
|
2004 |
69594
|
Shelf Location: QER59.
No Items currently Available.
|
17 |
|
Schwule Männer als Zielgruppe für das Marketing: eine qualitativ orientierte empirische Untersuchung [Dissertation]
|
Wieser, Klaus
|
2001 |
61182
|
Shelf Location: QBJ62.
No Items currently Available.
|
18 |
|
Marketing: eine Einführung [Buch]
|
Steffenhagen, Hartwig
|
2000 |
56069
|
Shelf Location: QBH187(4).
No Items currently Available.
|
19 |
|
Driving customer equity: how customer lifetime value is reshaping corporate strategy [elektronischer Volltext]
|
Rust, Roland T.
|
2000 |
|
Electronic Resource Available.
|
20 |
|
Marketing by worldmaking: folgenreiche Kommunikation zwischen Mensch und Marke ; Ideen - Strategien - Erfolge [Buch]
|
Boltz, Dirk-Mario
|
1999 |
52513
|
Shelf Location: QBK58.
No Items currently Available.
|