Shortcuts
LiberoBanner . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content
 

Search Results

Your Search for Selected Materials returned 36 Items

Search Result Page: .   1 NNN 2 .   . Top Next .   . Page: 1 of 2
The titles shown in BOLD have items available, non bold titles do not have any items in stock
Search Results
Result Thumbnail Title Author Year Flags Holding Information
1 Value proposition design: how to create products and services customers want, get started with ... Value proposition design: how to create products and services customers want, get started with ... [Buch] Osterwalder, Alexander 2014 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK232.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 2.
2 Wettbewerbsvorteile durch Wissen: Knowledge Management, CRM und Change Management verbinden Wettbewerbsvorteile durch Wissen: Knowledge Management, CRM und Change Management verbinden [Buch] Mescheder, Bernhard 2012 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: PZY208.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
3 Professionelles Kundenmanagement: ganzheitliches CRM und seine Rahmenbedingungen Professionelles Kundenmanagement: ganzheitliches CRM und seine Rahmenbedingungen [Buch] Hofbauer, Günter 2010 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK213.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
4 Handbuch Kundenmanagement: Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden Handbuch Kundenmanagement: Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden [Buch] Töpfer, Armin 2008 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QAK169(3).
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
5 Beschwerdemanagement: unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe Beschwerdemanagement: unzufriedene Kunden als profitable Zielgruppe [Buch] Stauss, Bernd 2007 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK212(4).
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
6 Handbuch Kundenzufriedenheit: Strategie und Umsetzung in der Praxis Handbuch Kundenzufriedenheit: Strategie und Umsetzung in der Praxis [Buch] Künzel, Hansjörg 2005 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK165.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
7 Zukunftstrend Empfehlungsmarketing: der beste Umsatzbeschleuniger aller Zeiten Zukunftstrend Empfehlungsmarketing: der beste Umsatzbeschleuniger aller Zeiten [Buch] Schüller, Anne M. 2005 Buch Shelf Location: QBK177.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
8 ¬The¬ future of competition: co-creating unique value with customers ¬The¬ future of competition: co-creating unique value with customers [Buch] Prahalad, Coimbatore K. 2004 Buch Shelf Location: PZU77.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
9 Customer-Knowledge-Management: Kundenwissen erfolgreich einsetzen Customer-Knowledge-Management: Kundenwissen erfolgreich einsetzen [Buch] Kolbe, Lutz 2003 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: PZY146.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
10 Kundenwert: Grundlagen, innovative Konzepte, praktische Umsetzung Kundenwert: Grundlagen, innovative Konzepte, praktische Umsetzung [Buch] Günter, Bernd 2003 Buch Shelf Location: QBK204(2).
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
11 Effektives Customer-Relationship-Management: Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation Effektives Customer-Relationship-Management: Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation [Buch] Helmke, Stefan 2002 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK119(2).
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
12 Relationship marketing: creating stakeholder value Relationship marketing: creating stakeholder value [Buch] Christopher, Martin 2002 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK147.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
13 Customer. Community: unleashing the power of your customer base Customer. Community: unleashing the power of your customer base [Buch] Banks, Drew 2002 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: PZU72.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
14 Brennpunkt Kundenwert: mit dem Customer Equity Kundenpotenziale erhellen, erweitern und ausschöpfen Brennpunkt Kundenwert: mit dem Customer Equity Kundenpotenziale erhellen, erweitern und ausschöpfen [Buch] Smidt, Wolfhart 2001 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK105.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
15 Kundenwert: Grundlagen, innovative Konzepte, praktische Umsetzungen Kundenwert: Grundlagen, innovative Konzepte, praktische Umsetzungen [Buch] Günter, Bernd 2001 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK108.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
16 Relationship-Marketing: das Management von Kundenbeziehungen Relationship-Marketing: das Management von Kundenbeziehungen [Buch] Bruhn, Manfred 2001 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBH196.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
17 Customer-Relationship-Management: erfolgreiche Kundenbeziehungen durch integrierte Informationssysteme ; mit 9 Tabellen Customer-Relationship-Management: erfolgreiche Kundenbeziehungen durch integrierte Informationssysteme ; mit 9 Tabellen [Buch] Link, Jörg 2001 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK109.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
18 Relationship marketing: gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention ; with 24 tables Relationship marketing: gaining competitive advantage through customer satisfaction and customer retention ; with 24 tables [Buch] Hennig-Thurau, Thorsten 2000 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBO10.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
19 Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich Kundenbeziehungen im Dienstleistungsbereich [Buch] Bruhn, Manfred 2000 View series Links for Catalogue Record 5536555365 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QER40.
No Items currently Available.
20 Electronic customer care: die Anbieter-Kunden-Beziehung im Informationszeitalter ; mit 12 Tabellen Electronic customer care: die Anbieter-Kunden-Beziehung im Informationszeitalter ; mit 12 Tabellen [Buch] Muther, Andreas 2000 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK56(2).
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
Search Result Page: .   1 NNN 2 .   . Bottom Next .   . Page: 1 of 2
The titles shown in BOLD have items available, non bold titles do not have any items in stock