Shortcuts
LiberoBanner . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content
 

Search Results

Your Search for UNTERNEHMEN returned 7 Items

Search Result Page: .   1   .   . Page: 1 of 1
The titles shown in BOLD have items available, non bold titles do not have any items in stock
Search Results
Result Thumbnail Title Author Year Flags Holding Information
1 Handbuch Kundenmanagement: Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden Handbuch Kundenmanagement: Anforderungen, Prozesse, Zufriedenheit, Bindung und Wert von Kunden [Buch] Töpfer, Armin 2008 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QAK169(3).
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
2 Zukunftstrend Empfehlungsmarketing: der beste Umsatzbeschleuniger aller Zeiten Zukunftstrend Empfehlungsmarketing: der beste Umsatzbeschleuniger aller Zeiten [Buch] Schüller, Anne M. 2005 Buch Shelf Location: QBK177.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
3 Effektives Customer-Relationship-Management: Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation Effektives Customer-Relationship-Management: Instrumente, Einführungskonzepte, Organisation [Buch] Helmke, Stefan 2002 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK119(2).
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
4 Relationship-Marketing: das Management von Kundenbeziehungen Relationship-Marketing: das Management von Kundenbeziehungen [Buch] Bruhn, Manfred 2001 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBH196.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
5 Customer-Lifetime-Value-Management: Kundenwert schaffen und erhöhen: Konzepte, Strategien, Praxisbeispiele Customer-Lifetime-Value-Management: Kundenwert schaffen und erhöhen: Konzepte, Strategien, Praxisbeispiele [Buch] Hofmann, Markus 2000 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK134.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: 02 - Wirtschaftswissenschaften.
Number of Holdings: 1.
6 ¬Das¬ Unternehmen im Netzwerk: Erfolg durch Beziehungsmarketing ¬Das¬ Unternehmen im Netzwerk: Erfolg durch Beziehungsmarketing [Buch] Kirchner, Gerhard 1993 Buch URL Exists Catalogue Record Shelf Location: QBK6.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
No Items currently Available.
7 Intelligent enterprise: a knowledge and service based paradigm for industry Intelligent enterprise: a knowledge and service based paradigm for industry [Buch] Quinn, James Brian 1992 Buch Shelf Location: PUS5.
Collections: Wirtschaftswissenschaften.
Available at: Handapparat Professorin Sabine Bohnet-Joschko Not for Loan.
Number of Holdings: 1.
Search Result Page: .   1   .   . Page: 1 of 1
The titles shown in BOLD have items available, non bold titles do not have any items in stock