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Service management and marketing: managing the moments of truth in service competition

Service management and marketing: managing the moments of truth in service competition
Item Information
Barcode Shelf Location Collection Volume Ref. Branch Status Due Date
1041829 QBH12
Wirtschaftswissenschaften   02 - Wirtschaftswissenschaften . . Available .  
. Catalogue Record 36585 ItemInfo Beginning of record . Catalogue Record 36585 ItemInfo Top of page .
Catalogue Information
Field name Details
Name Grönroos, Christian
Titel Service management and marketing
Zusatz zum Titel managing the moments of truth in service competition
Verfasserangabe Christian Grönroos
Auflage 5. print.
Erscheinungsjahr 1990
Umfang XXII, 298 S. : graph. Darst.
Reihe Issues in organization and management series
ISBN ISBN 0-669-20035-2
Schlagwörter Dienstleistungssektor
Marketingmanagement
Schlagwörter Chain Dienstleistungssektor -- Marketingmanagement
Schlagwörter Dienstleistungsbetrieb
Management
Chain Dienstleistungsbetrieb -- Management
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