Shortcuts
Top of page (Alt+0)
Page content (Alt+9)
Page menu (Alt+8)
Your browser does not support javascript, some WebOpac functionallity will not be available.
.
Default
.
PageMenu
-
Main Menu
-
Preferences
.
Member Services
.
Exit Webopac
.
Search Menu
Simple Search
.
Advanced Search
.
Clear Search Sets
.
Refine Search Results
.
.
Search History
.
Zeitschriftensuche
.
Bottom Menu
Languages
English
.
German
.
New Items Menu
New Items Search
.
New Items List
.
© LIBERO v6.4.1sp220620
Page content
You are here
:
>
Search Simple
Catalogue Display
Catalogue Display
Previous Title
.
¬Das¬ Portfolio als Reflexionsmedium für Lehrende und Studierende
Item Information
Catalogue Record 223872
.
Catalogue Information
Catalogue Record 223872
.
.
Item Information
Barcode
Shelf Location
Collection
Volume Ref.
Branch
Status
Due Date
1077750
IIS9(2)
Erziehungswissenschaft
Magazin 2 --> Bitte hier klicken!
.
.
Available
.
Reserve Title
Catalogue Record 223872
.
Catalogue Record 223872 ItemInfo
Beginning of record
.
Catalogue Record 223872 ItemInfo
Top of page
.
Catalogue Information
Field name
Details
Sprache
ger
Name
Bräuer, Gerd
Titel
¬Das¬ Portfolio als Reflexionsmedium für Lehrende und Studierende
Verfasserangabe
Gerd Bräuer
Auflage
2., erweiterte Auflage
Erscheinungsjahr
2016
Umfang
137 Seiten
Illustr. / techn. Angaben
Illustrationen, Diagramme
Format
18.5 cm x 12 cm
Reihe
Kompetent lehren ; Band 6
Band
Band 6
Reihe
utb ; 4141 : Schlüsselkompetenzen, Hochschuldidaktik
Band
4141. Schlüsselkompetenzen, Hochschuldidaktik
Notiz
Literaturverzeichnis: Seite 132-137
ISBN
ISBN 978-3-8252-4632-7
ISBN 9783825246324
Schlagwörter
Lerntechnik
Schreiben
Unterrichtstechnologie
Portfolio <Pädagogik>
Reflexivität
Lernjournal
Chain
Lerntechnik -- Schreiben -- Unterrichtstechnologie -- Portfolio
-- Reflexivität -- Lernjournal
Internet Site
Inhaltstext
See Also
Inhaltsverzeichnis
.
Related Works
Catalogue Record 223872
.
Hierarchy Links
Catalogue Record 223872
.
Add Title to Basket
Catalogue Record 223872
.
Catalogue Information 223872
Beginning of record
.
Catalogue Information 223872
Top of page
.