Shortcuts
Please wait while page loads.
LiberoBanner . Default .
PageMenu- Main Menu-
Page content

Catalogue Display

Handbook of marketing scales: multi-item measures for marketing and consumer behavior research

Handbook of marketing scales: multi-item measures for marketing and consumer behavior research
Item Information
Barcode Shelf Location Collection Volume Ref. Branch Status Due Date
1072532 QBJ35(3)
Wirtschaftswissenschaften   Handapparat Professor Michael Steiner . . Not for Loan .  
. Catalogue Record 174126 ItemInfo Beginning of record . Catalogue Record 174126 ItemInfo Top of page .
Catalogue Information
Field name Details
Sprache eng
Name Bearden, William O.
Netemeyer, Richard G.
Haws, Kelly L.
Titel Handbook of marketing scales
Zusatz zum Titel multi-item measures for marketing and consumer behavior research
Verfasserangabe William O. Bearden ; Richard G. Netemeyer ; Kelly L. Haws
Auflage 3. ed.
Erscheinungsjahr 2011
Umfang XIV, 603 S.
ISBN ISBN 978-1-4129-8018-0 cloth
Schlagwörter Marketingforschung
Forschungsmethode
Schlagwörter Chain Marketingforschung -- Forschungsmethode
Schlagwörter Verbraucherforschung
Forschungsmethode
Chain Verbraucherforschung -- Forschungsmethode
Internet Site Inhaltsverzeichnis
Catalogue Information 174126 Beginning of record . Catalogue Information 174126 Top of page .